ABS

The TEVES Mark II ABS System The main difference between the TEVES Mark II and Mark IV systems is that the Mark II is an integrated ABS System as opposed to the non-integrated system of the Mark IV. What that means to us is that our system contains all the controlling hydraulic components into one…

Szczegóły

C900 colors

Colour Codes of classic SAAB 900 These codes are compared with many sources and, I sure, this is the most complited table you could ever find. Some of the color codes ends with a letter – B, G or H – wchich indicated who the paint was produced by. B – Beckers G – Glasurit…

Szczegóły

VIN

Decoding the VIN (Vehicle Id number – chassie number) Year 1984-1985 —————————————— Example YS3 A T 3 5 S X E 1 000001 Pos 1-3 Manufacturer: YS3 = SAAB-Scania AB Pos 4 Production track: A = 900 Pos 5 Model: L = GL M = GLs, GLi, i H = GLE, EMS T = Turbo…

Szczegóły

wskaźnik poziomu paliwa

Potrzebne narzędzia: szczypce średniokanałowe, epoksyda JB Weld, narzędzie do wyszukiwania. Wskaźnikiem jest rura, która wisi w górnej części zbiornika paliwa.  Pęka w punkcie zamocowania na górze rury, a rura, drążek wewnętrzny, pływak i inne małe kawałki kończą się wewnątrz zbiornika. Górna część jednostki nadawczej pozostaje zamknięta na zbiorniku, a jedynym objawem jest całkowity brak ruchu…

Szczegóły

Automatic Gearbox

[tabs align=”left” effect=”none” ][tabs_item title=”polski”] Przejechać się i rozgrzać samochód. Następnie podnieś go, najlepiej tak wysoko, jak to tylko możliwe. Zdejmij płytę ślizgową, jeśli jest wyposażona, dwie śruby i dwie nakrętki, 12 mm na śrubach i 13 mm na nakrętkach. Przed zdjęciem płyty należy upewnić się, że między płytą a dnem przekładni jest wolna przestrzeń.…

Szczegóły

xcroco cabrio

SAAB 900 turbo 16S aero  / Viking – najmocniejsza i najlepiej wyposażona fabryczna wersja. MY 1991 – nowa wersja podłogi – nowe usztywnienia, nowe mocowania foteli (4 śruby), nowe mocowanie kanapy (wciskana), bezpieczniki pod kanapą Samochód przez jakiś czas był zarejestrowany w Anglii, garażowany i utrzymywany w „perfekcyjnym” stanie – zobacz Jak przystało na stary…

Szczegóły

xcroco

Krokodyl przez 10 lat w moich rękach przechodził kolejne przemiany: od zwykłego 900 16v turbo S (aero / fpt 160 KM), przez modyfikacje apc, zewnętrzne sterowanie elektroniczne – EVC firmy HKS po pełną przeróbkę sterowania na trionic. Modyfikację systemu by msTun zrobiono w 2010 roku, a trionic 5.5  z pozostałymi modyfikacjami dał potencjalną moc sporo…

Szczegóły
diagnostyka ISAT saab 900 classic

Diagnostyka ISAT

Jedyny w Polsce kompletny komputer do diagnostyki krokodyli a także 9000 oraz 900NG. Nowsze zapraszamy do Andrzeja Zaborowskiego w Piasecznie. ISAT obsługuje w krokodylach systemy: wtrysku Bosch LH 2.2, LH 2.4, LH 2.4.2 oraz Lucas 14 i 14.1; ABS; SRS. To nie tylko czytanie i kasowanie błędów, ale także procedury diagnostyczne. Oczywiście możliwości w 9000…

Szczegóły